بیماری حامد بهداد به دلیل اضافه وزن
حامد بهداد
نگارش در تاريخ پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, توسط احسان تمسکنی

 

 
اضافه وزن 20 کیلویی حامد بهداد و بیماری حاصل از آن و ساخت سریال "ویلای من" توسط مهران مدیری از اخبار مهم سینمای ایران در هفته میانی آبان 91 است.
 واکنش اسکار، بیمارستان رفتن حامد بهداد، توقیف "آینه و شمعدون"، "سرانجام پروژه خسته نباشید"، مهران مدیری و سریال جدید خانگی و... از اخبار مهم سینمای ایران در هفته گذشته بود.
 
در ادامه تحریم اسکار
بروس دیویس یکی از روسای کمیته فیلم خارجی‌زبان آکادمی علوم و هنرهای سینمایی می‌گوید تحریم جوایز اسکار ۸۵ از سوی ایران برای این کمیته ناراحت‌کننده بود.
 
بروس دیویس مدیر اجرایی پیشین آکادمی علوم و هنرهای سینمایی و ران یرکسا که به اتفاق ریاست کمیته فیلم خارجی‌زبان آکادمی را به عهده دارند، در گفت‌وگو با نشریه آمریکایی ورایتی درباره اشکالات وارد به این کمیته در مورد معرفی نمایندگان کشور‌ها و نحوه انتخاب نامزدهای بخش اسکار فیلم خارجی‌زبان توضیحاتی دادند.
 
در بخشی از این گزارش که روز دوشنبه منتشر شد، آمده است: متاسفانه یکی از فیلم‌هایی که امسال در آکادمی امکان نمایش ندارد، کمدی، درام "یه حبه قند" به کارگردانی رضا می‌رکریمی است که ایران - برنده اسکار فیلم خارجی‌زبان پارسال با "جدایی نادر از سیمین" ساخته اصغر فرهادی - در اعتراض به تولید فیلم ویدیویی ضد اسلامی معصومیت مسلمانان در ایالات متحده، حاضر به معرفی آن به آکادمی نشد.
 
حامد بهداد روانه بیمارستان شد
در حالی که فیلمبرداری فیلم "چه خوبه برگشتی" داریوش مهرجویی چند روزی است که آغاز شده، امروز فیلمبرداری این فیلم با اتفاق غیر مترقبه‌ای همراه شد.
 
حامد بهداد بازیگر این فیلم سر صحنه فیلمبرداری با افت فشار و ضعف جسمانی روبرو شد و راهی بیمارستان شد.
 
هر چند ساعاتی بعد با انجام درمان‌های لازم حال این بازیگر بهبود یافت و به محل فیلمبرداری برگشت.
 
 حامد بهداد در "چه خوبه برگشتی" نقش یک پزشک را بازی می‌کند و داریوش مهرجویی از او خواسته برای بازی در این نقش 30 کیلو به وزنش اضافه کند! حامد بهداد هم با اضافه کردن 20 کیلو به وزنش کارش را در این فیلم شروع کرده.
 
این اضافه وزن در زمان اندک در کنار فاصله کم از فیلمبرداری پر فشار فیلم "فرزند چهارم" در کنیا می‌تواند از عوامل ناراحتی جسمانی ایجاد شده برای بهداد باشد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: